Porządek obrad
1.
Otwarcie sesji i stwierdzenie kworum.
2.
Wnioski w sprawie porządku obrad.
3.
(Druk Nr 142) Projekt uchwały o zmianie uchwały w sprawie Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Ożarów Mazowiecki na lata 2025-2034.
4.
(Druk Nr 143) Projekt uchwały w sprawie wprowadzenia zmian w uchwale budżetowej na 2025 rok.
5.
(Druk Nr 144) Projekt uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej dla Gminy Lądek-Zdrój na pomoc w usuwaniu skutków powodzi z przeznaczeniem na odbudowę sieci wodno - kanalizacyjnej.
6.
(Druk Nr 145) Projekt uchwały w sprawie udzielenia pomocy finansowej w formie dotacji celowej dla Powiatu Warszawskiego Zachodniego z przeznaczeniem na rozbudowę drogi powiatowej nr 4120W ul. Nowowiejskiej na odcinku o dł. ok. 1650 mb w m. Pogroszew Kolonia – pomoc finansowa.
7.
(Druk Nr 137) Projekt uchwały w sprawie udzielenia pomocy rzeczowej dla Województwa Mazowieckiego.
8.
(Druk Nr 135) Projekt uchwały w sprawie przystąpienia Gminy Ożarów Mazowiecki do realizacji Programu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „Opieka wytchnieniowa” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025.
9.
(Druk Nr 138) Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na sprzedaż nieruchomości położonej w Ożarowie Mazowieckim.
10.
(Druk Nr 139) Projekt uchwały w sprawie nieodpłatnego nabycia działek położonych w obrębie ewidencyjnym 0009 w Ożarowie Mazowieckim.
11.
(Druk Nr 140) Projekt uchwały w sprawie wyrażenia zgody na nieodpłatne nabycie na własność nieruchomości oznaczonej w ewidencji gruntów i budynków jako wspólnota gruntowa.
12.
(Druk Nr 141) Projekt uchwały w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Ożarów Mazowiecki dla części wsi Umiastów, dla działki ewidencyjnej nr 61/9.
13.
(Druk Nr 146) Projekt uchwały zmieniający uchwałę w sprawie określenia zasad i trybu przeprowadzania konsultacji społecznych w formie budżetu obywatelskiego oraz wymagań jakie powinien spełniać projekt budżetu obywatelskiego w gminie Ożarów Mazowiecki.
14.
Interpelacje i zapytania radnych.
16.
Informacja z pracy Burmistrza.
17.
Sprawy organizacyjne.