Dnia 23 stycznia 2025 roku odbyła się XII Sesja Rady Miejskiej w Ożarowie Mazowieckim, podczas której omówiono szereg istotnych kwestii dotyczących gminy oraz podjęto kilka uchwał.
Sesję otworzył przewodniczący, który poinformował o nagrywaniu obrad oraz o nieobecności przewodniczącego Rady z powodów zdrowotnych. Uczestniczyło 20 radnych.
Burmistrz zaproponował wprowadzenie dwóch projektów uchwał do porządku obrad:
Przedstawiono projekt uchwały na druku 103. Wszystkie komisje zaopiniowały go pozytywnie. Po zamknięciu dyskusji uchwała przeszła głosowanie i została przyjęta jednogłośnie, zapisując ją pod Nr XII/90/25.
Projekt uchwały na druku 104 również uzyskał pozytywne opinie komisji. Po głosowaniu uchwała została przyjęta jednogłośnie i zapisana pod Nr XII/91/25.
Omówiono projekt uchwały na druku 100, który również uzyskał pozytywne opinie komisji. Burmistrz podkreślił znaczenie zakupu działki w Ołtarzewie. Uchwała została przyjęta 19 głosami za, przy 1 wstrzymującym się, i zapisana pod Nr XII/92/25.
Na druku 101, projekt uchwały uzyskał pozytywne opinie komisji i został przyjęty jednogłośnie, zapisując go pod Nr XII/93/25.
Projekt na druku 106 uzyskał pozytywne opinie komisji. Burmistrz podkreślił znaczenie tej uchwały dla gminy. Uchwała została przyjęta jednogłośnie i zapisana pod Nr XII/94/25.
Projekt na druku 98 uzyskał pozytywne opinie komisji. Po głosowaniu uchwała została przyjęta z 19 głosami za i 1 wstrzymującym się, zapisana pod Nr XII/95/25.
Projekt na druku 99 uzyskał pozytywne opinie komisji. Uchwała została przyjęta z 19 głosami za i 1 wstrzymującym się, zapisana pod Nr XII/96/25.
Projekt na druku 105 uzyskał pozytywne opinie komisji. Uchwała przeszła głosowanie jednogłośnie i została zapisana pod Nr XII/97/25.
Projekt uchwały na druku 95 został pozytywnie zaopiniowany i przyjęty jednogłośnie, zapisując go pod Nr XII/98/25.
Projekt na druku 96 uzyskał pozytywne opinie komisji i został przyjęty jednogłośnie, zapisując go pod Nr XII/99/25.
Projekt na druku 102 uzyskał pozytywne opinie komisji i został przyjęty jednogłośnie, zapisując go pod Nr XII/100/25.
Projekt na druku 94 uzyskał pozytywne opinie komisji i został przyjęty jednogłośnie, zapisując go pod Nr XII/101/25.
Projekt na druku 97 uzyskał pozytywne opinie komisji i został przyjęty jednogłośnie, zapisując go pod Nr XII/102/25.
Wysłuchano interpelacji Pani Anny Bartoszewicz dotyczącej zakupu huśtawek miejskich i konserwacji ławek. Burmistrz odniósł się do interpelacji, wskazując na planowane działania w tej kwestii.
Pan Stefan Jemioła zapytał o plany zagospodarowania terenów zielonych w osiedlu Zientarówka. Odpowiedź wskazywała na potrzebę dalszych działań w tej sprawie.
Burmistrz przedstawił sprawozdanie z działalności od 12 grudnia 2024 roku, podkreślając uczestnictwo w różnych spotkaniach i wydarzeniach.
Informacja o planowanej XIII sesji, która ma się odbyć 20 lutego 2025 roku. Sesja została zamknięta.
Powyższe podsumowanie zostało wygenerowane przez sztuczną inteligencję. Mogą znajdować się z nim błędy oraz nieścisłości. W celu weryfikacji zapisów podsumowania, rekomendujemy przesłuchać nagranie i upewnić się, że zawarte w nim stwierdzenia są zgodne ze stanem faktycznym.